6 nov. 2011

Vai de ... părul meu!


In mod normal, putem pierde zilnic 200 de fire de par. Insa, nu le numaram niciodata, stim doar ca in fiecare zi pierdem mai mult par decat ar fi normal. Pieptanatul de dimineata si cel de seara ne lasa in chiuveta zeci de fire de par, la asta adaugam alte sute luate de pe covor, de pe parchet sau din rezervorul aspiratorului. Zilnic culegem fire de pe tastatura si de pe haine. Simtim ca nu e in regula.

Cauzele pot fi multiple si tin de un complex de factori:

1. Schimbarea anotimpului;
2. Trecem printr-o perioada mai solicitanta la servici sau in familie;
3. Deficienta de minerale si vitamine in organism;
4. Sampon nepotrivit;
5. Vopsirea si decolorarea parului.

De regula, caderea parului este dublata de o degradare a acestuia. Parul se usuca, isi pierde supletea, se electrizeaza, are un aspect tern si cade.

Eu aplic in mod constant un tratament recomandat de hair stilista mea si aprobat de medicul meu dermatolog. Pe langa efectele benefice asupra parului meu, tratamentul ma ajuta sa am si unghii sanatoase si frumoase.

1. Imi aplic pe par, timp de 2 saptamani consecutive, o data la 2 luni, o masca de par naturista;
2. O data la 6 luni, iau minerale pentru femei, tablete cumparate din farmacie;
3. Imi vopsesc parul cu vopsea fara amoniac;
4. Imi schimb samponul foarte des pentru ca parul sa nu se obisnuiasca cu el;
5.Folosesc un piaptan cu zimti rari.

Care sunt ingredientele mastii de par in care cred:
1. un bol de sticla;
2. galbenusul de la un ou;
3. zeama de la jumatate de lamaie;
3. vitamina A si ulei de ricin (din farmacii).

Cele 4 ingrediente se amesteca si se aplica pe par prin masare. Compozitia se tine pe par 2 ore. ESte indicat sa va acoperiti parul cu o punga. Dupa 2 ore, parul se clateste bine. Este singura masca de par care la mine a avut efect. Daca faceti tratamentul si cu minerale pentru femei, parul dumneavoastra va reinvia: va inceta sa mai cada, isi va recapata supletea si va creste mai repede.

Corpul dumneavoastra este oglinda starii de spirit. Nu neglijati niciodata efectele, dar cel mai bine alegeti preventia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu