2 nov. 2008

Sarbatorile sunt week-end-ul anului

"Sarbatorile sunt week-end-ul anului", m-am trezit in aceasta dimineata gandind. Si asta dupa ce am visat toata noaptea cum am plecat extrem de multumita de la un examen unde facusem totul bine iar, cand am fost sa iau rezultatele, luasem 3. Am intrebat-o pe o colega de-a mea din generala, cea mai buna din clasa - "Cat ai luat"? Si mi-a raspuns printre dinti, cu greu retinandu-si supararea ca: "Nu inteleg de ce am luat 9. Nu ma asteptam". Si eu: "Lasa ca toata lumea stie ca esti cea mai buna. Probabil ca ai scris cu creionul si stii ca tovarasului invatator nu ii place sa scrii cu creionul". Astept rezultatele examenului meu de IELTS saptamana viitoare si ma consoleaza gandul ca nu am plecat tocmai multumita de ce am facut. Freud e posibil sa aiba dreptate.

Am vazut aseara un film foarte bun pe Pro Cinema. American History X, cu Edward Norton. De ce dau astia filmele bune intotdeauna asa tarziu? E ok, ca oricum nu am putut sa dorm dupa pizza si berea de la Tratoria di Verdi (e un loc pe care il recomand ). Anyway, mai sunt doua luni dintr-un an destul de complicat si nu stiu inca ce sa aleg: Viena sau Praga pentru Revelion. Uf, iar Anul Nou!! Si in anul care trece nu am apucat inca sa fac tot ce imi planificasem. Cel putin am fost in Londra si la Berlin. Daca ultimul este un oras pe care l-as mai vizita o data, Londra este orasul in care mi-ar placea sa locuiesc. Parca imi amintesc ca aseara am pasit pe covorul de iarba din fata Domului din Berlin sau era de fapt Hyde Park ...

Un comentariu: