28 apr. 2009

Contra vantului

Nu mai stiu exact, cred ca acum vreo 2-3 ani, izbucnea o epidemie mondiala de gripa aviara. Romania era plina de "spume". Peste tot aparatele cu solutie purificatoare nu te lasau fara cateva jeturi de rigoare. Acum asta. Pai cum, ca avem de toate: criza mondiala, cutremure, bineinteles, la scara internationala, concedieri si gripe. Destul cat sa ne determine sa asteptam sub tocul usii pana trece cutremurul, mai concret sa ne indemne la inactivitate. Ce vroiam sa va spun, ca stiu si eu, nu numai voi, desigur, am aflat ultima: undeva acolo sus cineva nu ne iubeste. Undeva acolo sus exista "neste" interese ca sa ne miscam odata cu valul. Eu m-am decis sa merg contra vantului, nu de alta, dar sa nu imi zboare gandurile in fata.

3 comentarii:

  1. Uita-te si tu. Deja lumea e panicata. Ma suna maica-mea sa imi spuna sa ma spal pe maini cand vin acasa si sa nu mai folosesc canile altora la servici. Uf!

    RăspundețiȘtergere
  2. Presa alimenteaza. Un exemplu de articol care are un final de te sperii iar daca nu, de "te pui pe ganduri": http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/132499/Inca-doua-cazuri-de-imbolnavire-cu-virusul-gripal-A-H1N1-au-fost-confirmate-in-Romania.html

    RăspundețiȘtergere