16 dec. 2015

Aer curat

La noi nu se va intampla niciodata! Si asa am dus-o ani la rand in vreme ce in alte tari legea era deja un stil de viata. Veneau din alte tari pentru ca la noi era permis. Permis in sensul ala de "sa fac mizerie la ei". Asa cum la noi a fost permisa depozitarea unor deseuri sau asa cum la noi se strica albii de rau pentru a fi inlocuite cu conducte, sau cum acceptam produse de la export pe care alte tari le arunca. Unii inteleg, altii se revolta si e normal. Asa e mereu cand se revizuieste si chiar se schimba ceva. 

Am fumat multi ani, de la 16 ani. Am renuntat deoarece am avut un motivant puternic. Si fumam mult in baruri si restaurante. Insa, am trecut intr-o etapa urmatoare. Merg la terase vara si evit sa frecventez barurile iarna. Si asta din cauza fumului. Intr-o incapere de tip bar, de, sa zicem, 100 mp, daca 10 oameni fumeaza, nu mai inspiri. Organismul tau sufera. Si la fel sufera fumatorii pasivi si activi. Sunt de acord cu un fapt inevitabil, o lege care a planat ani de zile si a fost mereu respinsa. 





Sunt de acord cu o Romanie in care sa respiram aer mai curat, indiferent ca vorbim de munte, mare, mall-uri sau baruri si cafenele. Si sunt de acord ca orice trebuie facut pentru a ne fi mai bine, sa se faca. Pentru ca doar asa ne respectam pe noi insine si viata pe care am primit-o. Si doar asa vom ajunge si noi sa inspiram intr-o zi aer curat dupa ani de zile de intoxicare.

Un comentariu: