12 oct. 2012

Mie imi pasa

Pentru doamna Strimbu Liliana, viata nu trece oricum, ci in suferinta. Si sunt atatea contexte care demonstreaza ca interesul aratat vietii oamenilor poate muta muntii din loc. Cred ca mesajul doamnei vorbeste de la sine: "Buna ziua. Multa sanatate,fericire si Dumnezeu sa va aiba in paza. Datorita situatiei grele cu care ne confruntam,am fost nevoita sa apelez la buna vointa dvoastra. Ma numesc Strimbu Liliana, sunt din Copsa Mica,str. Laborator,Bloc 26, apt.6, jud Sibiu. Sunt o mama de 53 ani,pensionata pe caz de boala [Cardiopatie ischemica,hipertensiune arteriala,operata la coloana,osteoporoza,fractura dubla la piciorul stang ]. In anul 2001, am luat spre crestere 4 frati bonlavi cu tbc,anemici, plini de mizerie din cauza mamei lor care-i abandonase si i-a lasat singuri. Pe atunci aveau varste cuprinse intre 8 luni, 3ani, 6ani si 9ani. Acesti copii erau foarte bonlavi dar cu ajutorul lui Dumnezeu au fost salvati la timp. Cei mici din aceasta cauza si acum la ora actuala sufera. Am fost cu cei mici la multe spitale si in 2009 le-a depistat boala de care sufera si acum din cauza neglijentei mamei lor, care nu i-a pasat de acesti copii nevinovati. Cei mici nu cresc, nu se dezvola, sunt slabi. Au diagnosticul -Deficit statural sever prin deficit deGH,Hipotofie ponderala,Anemie carentiala Hipoconadism,SDR Hiperkinetic. Ei fac un tratament foarte scump [4500 lei lunar]. Pentru acest tratament, ei au nevoe de o alimentatie foarte buna si de un regim de viata special. De la stat primesc [126 lei aloc de stat,291 lei plas ptr 3 copii si pensia mea de boala de 364 lei.] Acum ca toti 4 incep scoala avem nevoe de alimente, imbracaminte pentru ei,incaltaminte si rechizite.Din acest motiv am indraznit sa apelam la bunavointa unor oameni cu suflet mare pentru a va ruga daca puteti sa ne ajutati cu cat puteti ptr a trimite copiii la scoala. Va rog din toata inima sa ne ajutati pentru a putea sa mergem mai departe.Eu fac tot posibilul ca acesti copii sa aiba o viata buna si fac eforturi supraomenesti ca sa aiba conditii de viata bune. Stam intr-o camera de 30 metri fara baie,fara gaz [ni l-a taiat]fara caldura, dar mergem mai departe. Imi este frica ca din cauza necazurilor sa nu mai ajung sa-mi vad copiii mari. Ma rog la Bunul Dumnezeu sa-mi dea putere sa merg mai departe si sa gasesc o persoana care sa ne ajute sa depasim aceste probleme mari cu care ne confruntam. Au inceput scoala si nu am cu ce sa-i trimit la scoala.De aceea va rog faceti tot posibilul sa-i ajutati cu cat puteti ca sa poata merge la scoala. In speranta ca veti primi acest mesaj care este scris cu lacrimi in ochi de o mama cu o mare greutate pe umeri si-mi veti da un raspuns favorabil, va las un numar de cont RO82CECEC001946250353311 si un nr de tel 0746494199. Va multumesc! Cu stima si profund respect Strimbu Liliana si cei 4 copii,Loredana, Simona, Stefan si Sebastian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu