17 iul. 2012

Gabriela vrea doar sa isi vada copiii crescand

Ma numesc Gabriela Tudorache Dumitru, am 42 de ani, sunt casatorita si am doi copii minunati. Povestea mea a inceput in 2007 cand am avut primele semne de vedere incetosata la ochiul drept si dureri puternice de cap. Dupa consultul oftalmologic, medicul mi-a spus ca este vorba despre o decolorare papilara care are cauze neurologice. Am fost sfatuita sa merg la SP.SF.Pantelimon din Bucuresti, la dna doctor Rosca Tatiana, medic primar neurochirurg cu specializare in oftalmologie, care m-a diagnosticat gresit cu sindrom antifosfolipidic si toxoplasma (un mic animalut) cum spunea dumneaei. Am urmat un tratament cu antiinflamatoare si antibiotice aproximativ 2 ani, timp in care ma simteam din ce in ce mai rau, iar in cele din urma mi-a spus sec si fara nicio remuscare: „mergi si la tine in Ploiesti, ce acolo nu sunt medici?”. Am venit acasa, am plans, m-am rugat la Dumnezeu si am inceput sa caut pe internet si alte informatii despre presupusul meu diagnostic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu