30 oct. 2008

Va astept in Second Life

Hy!
For how long have you been here?
5 minutes?
Hy all!
Were are you from?
Spanish
Portugal
Romania
Are there any interesting thinks to see!
How old are you?
29
28
29
I do not know I experienced flying until now
Hay all, I am from Ireland
....

Cam asa suna un dialog in Second Life. Aseara am intrat pentru prima data in Second Life. O lume care exista prin avataruri si in care poti alege. Eu am zburat. Voi? Va astept in Second Life.

http://secondlife.com/

2 comentarii:

  1. Mi se pare fantastic, sunt o groaza de chestii aici de care nu stiam. Uite, de exemplu asta - second life.
    Cat despre blogul tau…ce sa zic? Nu stai degeaba, taci, taci si le faci.
    Arata bine, cred ca mai ai de “construit” la el, nu stiu cand mai ai timp si de asa ceva???!
    Cred ca ti se potriveste si ideea de a avea un blog, pe care eu il percep ca pe un jurnal…public, ti se potriveste sa asterni gandurile tale undeva, sa primesti comentarii, sa consiliezi, sa relationezi cu o groaza de persoane – doar asta e meseria ta, nu?!
    Bravo, o idee indrazneata pentru o persoana curajoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai, ca imi ard obrajii de emotie :-d

    RăspundețiȘtergere