14 nov. 2012
Experienta unei sesiuni de mentoring marca JW
Ieri, 13 noiembrie, am participat la o sesiune de mentoring marca Johnnie Walker. Timp de două ore, mentorul ne-a prezentat istoria şi filosofia brandului Johnnie Walker, o iniţiere în arta degustării specializate de whisky.
Pentru mine şi cei prezenţi a fost o ocazie unică de a putea aprecia profunzimea aromelor pline de caracter, savurând şi înţelegând, în acelaşi timp, complexitatea blendurilor de legendă Johnnie Walker.
Pentru tine şi prietenii tăi a fost creat “Johnnie Walker At Your Home”, provocarea oferită consumatorilor de whisky din România, dar şi celor care îşi doresc o evadare în fascinanta lume a aromelor şi a gusturilor tari. Tot ce trebuie să faci este să te înscrii pe pagina de Facebook Johnnie Walker România, iar unul din cei 5 mentori va ajunge la tine acasă pentru a te iniţia pe tine şi pe cei mai apropiaţi prieteni ai tăi în arta degustării celor mai preţioase blenduri Johnnie Walker.
Istoria celui mai faimos whisky din întreaga lume începe în cămara magazinului lui John Walker, în Kilmarnock, Scoţia. John era la acel moment un tânăr de 15 ani, orfan - în urma decesului tatălui său, dar ambitios. Contextul în care se afla l-a motivat să ia decizia care urma să îi schimbe viaţa pentru totdeauna, deschiderea propriului magazin. John şi-a dorit să le ofere clienţilor săi ceva diferit, o licoare unică. A fost destul de creativ încât să îi vina ideea de a amesteca diverse tipuri de ceai, procedeu care, în timp, a fost transferat în "blend-uirea" whisky-ului.
"WALKER'S OLD HIGHLAND WHISKY" - UN WHISKY PLIN DE CARACTER
Fiul lui John, Alexander, a preluat arta blending-ului de la tatăl său. A plecat în drumul său de la un imperativ: "trebuie să facem whisky-ul nostru la o calitate care să nu fie atinsă de nimeni altcineva de pe piaţă". Şi, în cinstea tatălui său, Alexander a creat un whisky plin de caracter pe care l-a numit "Walker's Old Highland Whisky".
Aşa cum John a predat “moştenirea” fiului său Alexander, acesta din urmă a lasat, la rândul său, compania celor doi fii: George şi Alexander II. Ei au avut ambiţia să producă cel mai bun whisky din lume, într-un context în care reputaţia numelui Walker depăşise deja graniţele Scoţiei. Însă aveau nevoie de un whisky care să călătorească în întreaga lume şi care să se bucure de aprecierea bulevardelor pariziene sau a plajelor din Rio, potrivit diverselor culturi, gusturi sau zone climatice. Acest demers a solicitat crearea unui "blend" cu un caracter puternic şi dinamic, care să se evidenţieze atât singur, cât şi în alte amestecuri.
Astfel, la începutul secolului 19, apare Johnnie Walker Red Label care, în timp, a câştigat atât popularitatea, cât şi “inima” întregii lumi. Până în 1920 este deja prezent în peste 120 de ţări, fiind primul brand global. Astazi, Johnnie Walker este în continuare cel mai bine vândut whisky din întreaga lume.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu