12 ian. 2009

Sa ne intelegem ...

Sa mor eu daca am inteles unde vor sa ajunga astia cu campania asta. Chiar nu mai exista idei inteligente in lumea asta?

12 comentarii:

  1. Lol, it's like I'll kill you just so I can kill myself with junk food for free :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-ar surprinde sa ia si un premiu ceva pentru ingeniozitate. Adica vorbim de o campanie pe FaceBook care nu a trecut, se pare, neobservata. De parca blogg-ul pitipoancei ar fi putut sa nu-l citeasca nimeni. E foarte usor sa faci lucruri vizibile. Ideea e ce fel de vizibilitate ai, ce fel de notorietate. Ca daca faci streaptease la metrou in mod sigur nu treci neobservat si daca asta cu vizibilitatea este singurul tau obiectiv atunci in mod clar ti-l atingi. De dimensiunea educativa care lipseste cu desavarsire nici nu vreau sa mai amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Well, chestia asta nu ar fi avut vizibilitate by default. Dar: spoturile de dinaintea campaniei ăsteia aveau conotație sexuală, deci lumea s-ar fi înghesuit să le vadă doar pentru că scria "virgin" în titlu, apoi au aruncat o chestie newmedia care dă haleală gratis - again lumea o să se înghesuie. Bottom line: Burger King au plătit pentru publicitate și au obținut-o. Acum rămâne de văzut dacă or să obțină și cota de piață pe care o așteaptă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu au facut decat sa isi fidelizeze consumatorii deja existenti si "sa hraneasca niste spirite flamande". Cred ca le-a potolit foamea ca sa nu mai incerce din nou o data ce campania a luat sfarsit. In final e un demers basic de sampling pe un canal de new media. Efect imediat, rezultate de scurta durata, imagine negativa. Parerea mea, "care este".

    RăspundețiȘtergere
  5. Well, you're the expert, eu nu-s decât un profan care își exersează gândirea analitică, așa că efectele pe termen lung îmi sunt obscure. Totuși, componenta sociologică a testelor astea pe canale newmedia poate deveni destul de interesante.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe urmele lui Burger King am dat si de asta:
    http://www.whoppervirgins.com/

    Niste oameni extraordinar de frumosi in costumele populare, cu o fata deschisa si un zambet sincer, testand porcariile alea de burgeri ca si cum ar fi ultima descoperire in materie de gastronomie (si carora probabil li se rupe de chiftelele alea obosite, dar isi arata amabilitatea fata de strainii astia ciudati).

    Brrrrr

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anto. Sa iti spun un secet :-D N-am mancat niciodata un burger. Nu m-a tentat niciodata. Dar nu spune la nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaaaai, inca o virgina! Sa vezi ce-ti fac astia daca te prind - imediat te indoapa cu un burger, de culturalizare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, da. Ma asteptam sa fie altfel prima oara :-D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place ideea, mi se pare amuzanta si creeaza atasament fata de brand:)Plus ca, hai sa fim sinceri, nu suntem asa buni prieteni cu toti pe care ii avem in lista de prieteni Facebook, nu-i asa?

    Imi plac abordarile Burger King, tot timpul au idei care ies in evidenta...Ei marjeaza acum pe o chestie cinica dar adevarata: oamenii sunt egoisti. Fata de alti producatori de fast-food/junk, macar sunt sinceri.!

    P.S. Nici eu nu am mancat niciodata de la Burger King!:D

    RăspundețiȘtergere
  11. De acord, nu suntem prieteni cu cei din lista de FaceBook. Cel putin nu in sensul in care suntem obisnuiti in RL. E un alt tip de prietenie, diferita de cea clasica. Ideea e ca tu ai dat un accept la un moment dat si dupa arunci "chestia asta la gunoi" de dragul unei campanii in care primesti un hamburger. E cumva fortat si superficial. Eu pe Anto am cunoscut-o pe FaceBook si nu as sterge-o niciodata din lista mea de "prieteni" pentru niciun alt stimulent si mai ales pentru un hamburger. Parerea mea. Fiecare se promoveaza cum crede iar cine nu vrea nu participa. Campania, se pare ca a fost una care a avut efecte. Aici, la efecte, am eu lucruri de mentionat.

    RăspundețiȘtergere