Ca PR, lucrez de 3 ani pentru Proiectul Baneasa, si, pana acum 2 luni, cand acesta a parasit compania Baneasa Investments, de tot atata timp pentru Michael Lloyd caruia i-am acordat sprijinul pe parte de personal branding. Lucrand in umbra lui, am avut ocazia sa ii cunosc spiritul critic si deosebitele abilitati de a sonda orice fenomen dintr-o perspectiva matura si foarte smart. Acolo unde nu existau perspective si nimeni nu reusea sa le ofere, Michael Lloyd le avea intotdeauna. Iar cand le facea publice, reusea sa ocupe o pozitie importanta intr-un cotidian precum Ziarul Financiar. De aceea, intotdeauna parerea lui Michael Lloyd va fi pentru mine un reper. Probabil ca stiti (am trimis comunicat de presa :-D) ca, dupa opt ani in cadrul Baneasa Investments, unde a activat pe pozitia de Principal&Managing Partner, Michael Lloyd a ales schimbarea. Era primul semn oferit pietei imobiliare din Romania ca ceva se intampla, ca ceva nu mai este la fel, nu neaparat in sens negativ, ci in sens evolutiv. A ales sa puna bazele unei companii de management al unor fonduri de investitii pentru ca a crezut intotdeauna in piata imobiliara din Romania si in imensul sau potential, doar daca actorii care activeaza aici sunt companii puternice capabile sa contribuie calitativ la dezvoltarea sa. Da, criza exista, afirma Michael Loyd - "Cel mai vizibil semn al crizei a fost ca, dintr-o data, orice om de afaceri parea sa devina un dezvoltator, indiferent de calificare sau experienta". Recunosc, spunea acest lucru si acum 2 ani in urma dand inca o data dovada de spirit proactiv si maturitate.
Michael Lloyd are atentia jurnalistilor de business si pozitii importante in diverse media, nu numai in ZF (ca sa fim corecti si cu ceilalti :) ), pentru ca stie despre ce vorbeste, stie cum sa spuna lucrurile si, poate ce este mai important, stie cat de des sa apara in presa si cu ce gen de subiecte.
RăspundețiȘtergereCorina
De acord. Orice publicatie care se respecta vede in el un om cu opinii valoroase.
RăspundețiȘtergere